Vírushelyzet

A mindennapi csomagfeladást a vírushelyzet miatt felfüggesztettük határozatlan időre, de a májustól érvénybe lépett enyhítések miatt mi is lazítunk kicsit, és az alábbiak szerint vállaljuk a csomagok feladását:

 

  • Posta (MPL házhoz és Postapont): heti 2 alkalommal hétfőn és csütörtökön, a csomagok általában másnap megérkeznek.
  • FoxPost csomagautomata: heti 1 alkalommal kedd reggel 9-10 között (a csomagok általában másnap megérkeznek)

BELFÖLDI szállítási díjak:

A szállítást a Magyar Posta Logisztikai Üzletága (MPL) futárszolgálata, az Express One futárszolgálat és a FoxPost futárszolgálat végzi.

A következő táblázat foglalja össze a különféle szállítási díjakat (Érvényes 2020 május 7-től):

Előre fizetéssel Utánvéttel
MPL futárszolgálat PostaPont 800 Ft nem választható
MPL házhoz szállítás
1350 Ft nem választható
Express One házhoz szállítás 1500 Ft 2000 Ft
FoxPost csomagautomata 10.000 Ft alatti rendelésnél
500 Ft 1000 Ft
FoxPost csomagautomata 10.000 Ft feletti rendelésnél
0 Ft 500 Ft
  • MPL futárszolgálat házhoz szállítás: a feladást követő 2 munkanapon várható a termék érkezése. Házhoz kézbesítés: a posta alkalmazottja viszi ki a megrendelésben megadott címre.
  • MPL PostaPont: Több, mint 2500 Postapont közül választhatsz, fizethetsz előre és utánvéttel is.
  • FoxPost: csomagautomaták a nagyobb városok bevásárló központjaiban találhatók, használd a térképes keresőt, hogy megtaláld a legközelebbit.

Ingyenes házhoz szállítás:
10.000 rendelésérték feletti rendelésnél FoxPost-os szállítás és előre fizetés esetén átvállaljuk  a szállítási költséget (az utánvéttel járó pluszköltség felszámításra kerül)

Személyes átvétel:

– Kozármislenyben előzetes egyeztetés után (tel: 30/ 68 33 557, 30/ 9636395, 72/ 370 767. Cím: Zrínyi u. 26.).

– Pécsen a Kismama Módi üzletben előzetes egyeztetés után (Rákóczi út 46. Kereskedők Háza)


Szállítási határidők (belföldön):

A futárszolgálat a feladásól számított 1-4 munkanapon belül szállítja ki a csomagokat.

Ha nincs raktáron egy termék, 24 órán belül elküldünk e-mailen egy visszaigazolást, hogy mikorra tudjuk vállalni a szállítást.


Fizetési módok:

A webáruházban megrendelt termékeket kifizetheted utánvéttel (a futárnak kell fizetni az áru átvételkor), banki átutalással (előreutalást kérünk, a terméket a pénz beérkezése után postázzuk), on-line bankkártyával a Barion-on keresztül, illetve személyes átvétel esetén készpénzben.


Tudnivalók a különböző szolgálatatásokról:

MPL Futárszolgálat (a Magyar Posta Logisztikai Üzletágának futárszolgálata) / Express One futárszolgálat:

  • NINCS telefonos egyeztetési lehetőség. A futárszolgálat a kézbesítés napján elektronikus előrejelzést küld a rendeléskor megadott mobilszámra. Ha nem tudják kétszeri kísérlet után sem kézbesíteni, leadják a legközelebbi csomagelosztó postán, ott lehet átvenni.
  • Garantált kézbesítési határidő: max. 48 óra (szállítás csak munkanapokon, illetve pótdíj ellenében szombaton)
  • Értékgarancia
  • Internetes nyomonkövetés
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet

FoxPost átvétel:

  • A feladás után e-mailt küldünk, a FoxPost pedig sms-ben küldi el a nyitókódot, amikor az automatába teszik a csomagot.

 

Egyéb tudnivalók:

A szállítás költsége külön tételként jelenik meg a számlán.

A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét, és az átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a vevőszolgálat felé.

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.