Szállítással kapcsolatos információk
Kérjük, hogy csak akkor rendelj bármit, ha BIZTOSAN át is fogod venni!
Legyél tudatában annak, hogy ha megtagadod a csomag átvételét vagy nem gondolod előre át, hogy olyankor rendelj, amikor át is tudod venni, a szállítási díjat kiszámlázza nekünk a futárszolgálat, sőt a visszaszállítás költségét is, ami többe kerülhet, mint az odaszállítás költsége. Ezt ki kell fizetnünk, mi nem mondhatjuk a szolgáltatónak, hogy bocsi, meggondoltam magam, mégsem kellett volna kiszállítani… Ha a Te hibádból hiúsul meg a csomag átadása, vállald ennek a költségnek az utólagos megtérítését.
A futárszolgálat nagyon leterhelt, az egyéni kéréseket valószínűleg nem tudja teljesíteni. Azért adják meg a szállítás várható időpontját, hogy Te gondoskodj arról, hogy ebben az időben otthon legyél. Ha rugalmasabb átvételi módot szeretnél, rendeld FoxPost automatába vagy MPL csomagpontra, így nem kell alkalmazkodni a futárhoz.
Az UTÁNVÉTES fizetési lehetőség szünetel:
A magas szállítási költségek és a hobbirendelők miatt sajnos mi is az utánvét szüneteltetése miatt döntöttünk. Amennyiben nem tudod másként megoldani a fizetést, de szeretnél vásárolni, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, segítünk.
BELFÖLDI szállítási díjak:
A szállítást a Magyar Posta Logisztikai Üzletága (MPL) futárszolgálata, az Express One futárszolgálat és a FoxPost futárszolgálat végzi.
A következő táblázat foglalja össze a különféle szállítási díjakat – Érvényes 2024. augusztus 30-tól:
*Megjegyzés: Sajnos a március 28-tól érvényes (335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet módosításáról szóló 685/2023. (XII. 29.) Korm. rendelet) „Posta-rendelet” által reklámozott díjak nem érvényesek a postával évek óta szerződésben álló webshopokra, mi jóval magasabb áron kapjuk a szolgáltatást.
Előre fizetéssel | Utánvéttel | |
FoxPost csomagautomata |
990 Ft | nem választható |
Packeta csomagautomata | 1600 Ft | nem választható |
*MPL automata |
1300 Ft | nem választható |
*MPL PostaPont, postán maradó |
1500 Ft | nem választható |
*MPL házhoz szállítás |
1800 Ft | nem választható |
Express One házhoz szállítás |
2500 Ft | nem választható |
Személyes átvétel Pécsen | ingyenes |
- MPL futárszolgálat házhoz szállítás: a posta alkalmazottja viszi ki a megrendelésben megadott címre.
- MPL automata/posta/PostaPont: Több, mint 2500 átvevőhely közül választhatsz.
- FoxPost: csomagautomaták a nagyobb városok bevásárló központjaiban találhatók, használd a térképes keresőt, hogy megtaláld a legközelebbit.
Személyes átvétel:
– Kozármislenyben előzetes egyeztetés után (tel: 30/ 68 33 557, 30/ 9636395, 72/ 370 767. Cím: Zrínyi u. 26.).
– Pécsen a Kismama Módi üzletben előzetes egyeztetés után (Rákóczi út 46. Kereskedők Háza)
Szállítási határidők (belföldön):
A futárszolgálat a feladásól számított 1-4 munkanapon belül szállítja ki a csomagokat.
Ha nincs raktáron egy termék, 24 órán belül elküldünk e-mailen egy visszaigazolást, hogy mikorra tudjuk vállalni a szállítást.
Fizetési módok:
A webáruházban megrendelt termékeket kifizetheted banki átutalással (előreutalást kérünk, a terméket a pénz beérkezése után postázzuk), on-line bankkártyával a Barion-on keresztül, illetve személyes átvétel esetén készpénzben.
Tudnivalók a különböző szolgálatatásokról:
– MPL Futárszolgálat (a Magyar Posta Logisztikai Üzletágának futárszolgálata) / Express One futárszolgálat:
- NINCS telefonos egyeztetési lehetőség. A futárszolgálat a kézbesítés napján elektronikus előrejelzést küld a rendeléskor megadott mobilszámra. Ha nem tudják kétszeri kísérlet után sem kézbesíteni, leadják a legközelebbi csomagelosztó postán, ott lehet átvenni.
- NINCS garantált kézbesítési határidő
- Értékgarancia
- Internetes nyomonkövetés
- Kétszeri kézbesítési kísérlet
– FoxPost átvétel:
- A feladás után e-mailt küldünk, a FoxPost pedig sms-ben vagy Viber üzenetben küldi el a nyitókódot, amikor az automatába teszik a csomagot.
Egyéb tudnivalók:
A szállítás költsége külön tételként jelenik meg a számlán.
A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét, és az átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a vevőszolgálat felé.
Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli, ezt vagy felszámoljuk az újbóli kiküldés előtt, vagy levonjuk a kifizetett összeg visszatérítésekor.